dissabte, 6 d’octubre del 2012

A DINAR !!!




 A DINAR !!! Alumnes de 1r























Quan ens disposem a parar taula, hem de comptar amb una sèrie de objectes que són indispensables: plats, gots, copes, culleres, forquilles, ganivets, ... D’altra banda, hem de col·locar les estovalles i també els tovallons. A vegades,  es col·loquen doblegats en forma de rectangle o triangle.

 A partir de la conversa, hem anat construint aquesta activitat. Aquí teniu uns exemples  de com ens han quedat i ja podem dir:

  “A DINAR !!! “
  i 
 BON PROFIT




7 comentaris :

  1. Una idea molt divertida i creativa! Bon profit!!!

    ResponElimina
  2. Mmmmm! Uns plats originals i del tot creatius. Una gran idea.
    Salutacions.

    ResponElimina
  3. Quina idea més divertida! M'encanta!

    ResponElimina
  4. How creative is this project.
    I love the placement of the objects around the plate.

    ResponElimina
  5. Art is everywhere, we just have to look! A great lesson for seeing the world through the eyes of an artist :)

    ResponElimina
  6. Esperança... M'encanta! Molt molt molt xulo, gràcies per compartir-ho! Ja torn a estar activa! Encara vaig a relentí... Però encara que no comenti sovint, te segueixo sempre! M'encanta el que fas! Abraçadetes!

    ResponElimina
  7. Quina gana m'ha entrat! jaja
    Uns dibuixos molt lograts
    Ptns

    ResponElimina

Diguem la teva opinió. Si no tens perfil tria nom/URL al desplegable (comenta com a:). Escriu el teu nom, prem continuar i publica. GRÀCIES!!

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...