dilluns, 2 de juliol del 2012

MIRA QUINS PEIXOS!!!



LLIBRE SORPRESA- Alumnes de 2n

Aquest llibre ha estat realitzat pels alumnes de segon de Primària. Té tres solapes que permeten fer diferents combinacions entre les parts d'un peix. 
Cada nen/a ha dibuixat un peix però ho ha fet seguint unes consignes importants. La cartolina estava dividida en tres parts i a cada una d'elles hi havien de representar una part del peix:el cap, el cos i la cua. Un cop pintat amb ceres grasses i aquarel.la, vam retallar la cartolina i vam muntar aquest llibre tan divertit.


      
Una petita mostra de les possibles combinacions

12 comentaris :

  1. Excelent!!! ha quedat un llibret molt divertit!

    ResponElimina
  2. Que divertit! Segur que s'ho van passar molt bé! És una molt bona idea.
    Fins aviat!

    ResponElimina
  3. Sóc una fan declarada d'aquests tipus de llibres! Aquests han quedat especilament bonics
    Ptns

    ResponElimina
  4. Genial, m'encanten !!!
    Una gran idea!!!!
    Una abraçada!!!!

    ResponElimina
  5. Què macos i originals! Esteu fets uns artistes!
    M'apunto la idea pel proper curs. Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Super bonics aquests peixos!! M'han agradat moltíssim. :) Petons.

    ResponElimina
  7. Ei! Molt macos!!! NOsaltres n'hem fet uns de semblants amb dibuixos del cos humà. A part de quedar divertits, els nens s'ho van passar molt bé mirant les diferents convinacions!
    Petons!

    ResponElimina
  8. Molt bonics aquests peixos, Espe!
    SI et passes pel meu bloc hi trobaras un detallet per tu!

    Fins aviat i bones vacances! ;)

    ResponElimina
  9. M'ha encantat aquesta activitat! Començo a prendre idees que el curs vinent estaré a 1r!
    Per cert, he fet menció del teu raconet a Petits Grans Artistes. Tens un bloc ple de creativitat!!!
    Una abraçada, Espe!

    ResponElimina
  10. Quins peixos tan xulos, Espe! Per cert, també tens un detallet per a tu al meu blog.
    Fins aviat!

    ResponElimina
  11. Torno a ser jo per dir-te que al meu bloc t'hi espera un regalet!

    ResponElimina

Diguem la teva opinió. Si no tens perfil tria nom/URL al desplegable (comenta com a:). Escriu el teu nom, prem continuar i publica. GRÀCIES!!

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...